Wednesday, July 20, 2011

pengisian time kelas cancel

medical checkup aku

salam readers...

arini aku takde kelas tau...heaven giler...esok pun takde...kuikui...
tapi korang jangan dengki dulu...sebab assignment suda bertimbun2 menanti...huhu
so...oleh kerana takde kelas...aku suggest dengan linda untuk g setelkan medical checkup..
kitorang buat kat pusat kesihatan uitm je...senang...
pagi2 lagi aku da bangun sebab nak setelkan sume...
dalam kul 930 kitorang sampai sane terus buat medical checkup...
lame jugak aku tunggu giliran untuk buat urine test...
tapi paling syok time jumpe doktor gigi...baek giler dow..
sopan santun je doktor tu layan aku...
tak macam pegawai perubatan kat tempat x-ray aku tu...huh...nyampah!
never mind la...janji setel sume...alhamdulillah...
pas setel sume aku ngan linda g la DC (dataran cendekia) untuk makan...
pas abes makan sume..cam besela...balik je bilik aku dok on9 la sampai lebam...
psst...bukannye nak buat assignment kan? teruk bebeno anak pakcik khairuddin ni..
the kedai

decoration

hee...sian bapak aku...tak pasal2 nama beliau disebut2 di blog ini...ngee...
petangnye dak fiza (roomate) aku ajak kua makan kat seksyen 7...
kitorang puas pusing2 last2 jumpe la kedai ayam penyet JAWA....huhu...
best jugakla...sampai aku tak larat nak abeskan...
kitorang makan nasi ayam penyet Set A...
harganye cume RM8.90..
set A

melelehkan airliur bukan?
the menu

aku rasa ok la harga tu..
affordable untuk student cam aku ni...ngeee...
huuu...esok tak tau la camne lak ari aku...
esok takde kelas lagi...mesti bosan lagila aku..
dala tinggal sorang2 dalam bilik....saboooo ajelaaa...huhu..

the end.

No comments:

Post a Comment

Powered By Blogger

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...