Friday, July 8, 2011

bye-bye putrajaya

my luvly rumate cik pah



Salam readers..
Hmm..rase macam da lame giler tak update blog aku yang buruk ni..ngehee..
Lately macam2 bende jadi dalam hidup aku..macam2 aku nak kena setel dalam mase tak sampai seminggu ni..huhu..
Aku bz sangat nak buat preparation untuk sambung belajar aku kat uitm shah alam 9 julai 2011 ni..
Tak lame lagi aku bakal jadi student smule..hukhuk..sedih..hepi…nebes..cuak….sume la aku rasa…
banana split - johnny's

Macam tak caye pun ade..sume berlaku dengan pantas..tak di duga…
Papepun aku yakin..Allah da tentukan takdir hidup aku macam ni..
Ape yang aku perlu buat skrang adelah sabar melalui semua dugaan yang bakal mendatang..
Aku harap..aku tabah hadapi semuanya…insyaAllah…
Korang jangan lupe doakan aku oke..huhu..
steamboat kak han banje

Bende ni jadi betul2 pantas..sekelip mate je…
Tup tup…aku da kena jadi student balik…kena ngadap buku2 yang tebal2..ngadap lecturer yang macam2 ragam…
Ngadap assignment yang menimbun2…adeh….tah macam mane la plak kawan2 baru aku nanti kan…
kami hantu kamera

Hopefully dorang leh masuk dengan kepala aku ni haa….amin..amin…
Tibe2 hati aku jadi sayu je…rase macam sayang nak tinggalkan putrajaya ni….
Sayang nak tinggalkan kawan2 opis..kawan2 umah sewa…hmm…
Dulu akula orang yang paling tak nak dok putrajaya ni…sebab ape?
Sebabnye banyak kenangan pahit aku kat putrajaya ni…
Terutama dengan DIA…hukhuk…
Biala..sume 2 da berlalu…sekarang aku nak focus pada study aku…cita2 aku…
Malam terakhir aku keje kat imigresen 2 kak han (housemate) aku banje makan kat Johnny’s Alamanda..
Kebetulan pulak…macam dorang nak raikan aku lak…huhu…
Malam 2 aku buat rileks je…memang rase sedih…tapi aku tahan…
Pasni aku da tak de mase dengan dorang lagi..aku sedih…
Dengan dak2 opis pun aku tak sanggup nak salam lame2…takut nanges…aku kan kememe…huhu..
Kepada jie, fira, ana, kak jue, midah…sori tau…aku tak sempat nak luang mase2 terakhir ni dengan korang..
Nanti lau ade rezeki aku jumpe korang lagi..thanks sebab sabar dengan kerenah aku selama ni..
Kepada jie and kak jue…thanks sebab selalu kasi tumpang kete…ngeee…
Kepada fira..thanks sebab selalu aja aku buat keje…specially aja aku gune excel…heeee…
Kepada ana…thanks sebab selalu kasi pinjam pas…hikhik..
Kepada midah…walaupun kita kenal kejap je..tapi ko ni senget jugak orangnye ae…”maen seeeebaaatt je”…haha..trademark midah la 2….
Thanks kepada kak han….sebab selalu banje saya makan..
Thanks pah sebab selalu sabar jadi rumate aku…dengar aku membebel..dengar aku gaduh dengan bf aku.
Thanks sume…
Lau ade rezeki nanti kita jumpe lagi….bye-bye…sayonara…
Luv u all..! =)
i'll miz u frenz..


Lots of love
-baya-

No comments:

Post a Comment

Powered By Blogger

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...