Monday, August 22, 2011

tiba2 ada peminat rahsia? oh. teruja.!

salam readers.



aritu bufday encik B saya.
saya tak tau camne nak celebrate.
saya ingat nak beli kek kat dia.
tapi saya tak tau kek ape yang dia suke.
tapi dia cakap dia pantang.
tapi pantang nampakla.hehe. saya geleng je.
takpela. lenkali saya celebrate.
21 ogos 2011.
kami berbuke pose di restoran d'kampung ape tah name dia.
tapi kat seksyen 7 je.
makan steamboat and BBQ.
satu kepala dalam RM15 je.
murah bukan?
tapi aku rasa tak best sangat pun.

raw materials

nasi goreng + nugget

roti jala

sayur-sayuran

hasilnya

gambar dua

mereka sangat comel. tapi tak sedap

BBQ chicken


ais krim - after mencekik

tempat kejadian

tibe2 ade peminat nak bergambar. terharunye saya!


dan oleh kerana ini.
saya tinggalkan study saya.


patutla saya malas study. test postpone lak ai.


ok bye.!

No comments:

Post a Comment

Powered By Blogger

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...