Tuesday, August 30, 2011

Pengalaman Manis atau Ngeri?

salam reader.

sekadar gambar hiasan




hai u ol! selamat ari raya and salam merdeka sume.!
emm. tibe2 malam ni aku teringin nak cite pasal.
emm. pasal.emm. pasal.emm. pasal ape?
nak cite camne ae. alahai.
camnila. ape perasaan u ol bila festime nak jumpe parents bf or gf u ol?
mesti debar2 kan? kan? kan?
haa. aku tengah debar2 la ni.
esok. insyaAllah family bf aku nak datang umah.
oops.! bukan datang meminang oke.!
datang untuk beraya sambil berkenal2an dengan family aku.
ekceli aku tak plan pun sume ni.
tapi mak aku tu excited sangat nak jumpe bakal menantu.
hahaha. uik. tapi bukan maksud kitorang nak kawen dalam mase terdekat ni.
hehe. aritu bf aku tanye "sayang, nanti datang nak bawak ape?"
aku pun reply "ala. B bawak cincin sebentuk suda la"
hehe. gatai.! takde maknenye.
ni baru je sesi berkenal2an ae.
belum ke arah tu lagi.
insyaAllah lau ade rezeki tahun depan kot. lalala.
dulu. ni cite dulu la.
dulu aku penah datang umah ex bf aku.
siap tido sane lagila.
adela dalam dua kali kot.
pergh. perasaan mule2 tu memang kaw2 punye debar.
rase nak mamtik pulak.!
time tu macam2 aku pk.
boleh ke mak ayah dia terima aku ni?
ape aku nak cakap dengan parents dia nanti?
bila sampai tu nanti nak kena salam bapak dia ke tidak?
camne la adik beradik dia respon nanti?
pergh. sampai peluh2 jugakla aku reka dialog nak cakap nanti.
haha. last2 bila da jumpe hilang sume ayat2 yang aku reka tadi.
yang bagusnye. parents ex aku tu giler sporting.
baek. peramah.
yang paling best mak dia. memang terbaek wook!
sporting abesla. sonok pulak borak2 dengan mak dia.
siap peluk2 aku lagi.
huhu. time tu abes terbang sume neves aku.
syukur sangat. dapat jumpe dengan parents yang oke.
tapi.................







tu cite lame la u ol.
aku skang pun da tak kontek mak dia.
yela. aku ni sape nak kontek family dia lagi kan?
terkilan jugak. sebab mak dia memang baek.
siap anggap aku ni anak dia sendiri lagi.
sedih memang sedih. tapi nak buat camne kan?
aku anggap sume ni sebagai pengalaman.
cume aku sedih sebab mak dia sangat baek orangnye.
oops. terlebeh suda.
dala. malas pk.
yang penting.....
ESOK.!!





argh..! TAKUT nye aku.!
HOPEFULLY family bf aku oke.
dan semoga sume nye berjalan lancar esok.
AMIN. doakan aku oke.! ^_^

No comments:

Post a Comment

Powered By Blogger

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...