Monday, August 1, 2011

Berpuasa sebagai "student"...again..??

salam readers..

salam Ramadhan untuk sume umat Islam di luar sana..
macam korang tau..aku da jadi student smule kan?
so..aku nak cite camnela pengalaman aku berpuasa sebagai 
seorang student di uitm ni..
hmm..takde banyak beza pun macam aku kat Putrajaya dulu..
cume skang ni penat dengan kelas n presentation bagai jela..


semalam (01 ogos 2011) yakni ari pertama berpuasa..
aku pagi2 lagi da ade group presentation..
huhu..sangat mencabar sebab first day kan?
so..aku berjaya dengan jayanya bersama partner aku
sape lagi lau bukan Nik..
dengan muke kompiden giler kitorang present semalam..
n the best part bila Dr.Chan (lecturer) cakap 
"VERY GOOD!"
heh..kembang kejap idong..ngeh2..
oops..ter "riak" lak...
ish..kurang pahala puasa...ngee..
alhamdulillah..

sekadar gambar hiasan


semalam puasa tak penat sangat even kelas sampai petang..
huhu..pas kelas terus g bazar kat seksyen 17..
tapi yang tak bestnye bazar kat cni kecik je..
tak banyak pilihan...
dala mahal jugak la harga makanan...
hmm...
teringat nasi kerabu yang sedap kat presint 2 putrajaya..
rindunye nak makan nasi kerabu kat putrajaya..
huhu...bila pulak la nak rase lagi kan..
sob..sob..


arini plak..pagi2 jugak aku n Nik ade presentation marketing..
dala malam tadi tido lewat..bangun ngantuk2 je..ngee
tula..sape suh buat keje last minutes kan??
muahahah..padan muke kitorang..
tapi takpe...sempat jugak siap pagi tadi..
present pun ok la..
sebab kitorang buat case study n video..

alhamdulillah...da lepas dua beban...
nanti ade lagi beban yang menanti...ngeh3..
hopefully dapat lalui dengan baek...amin..


as the conclusion...cewaahh!
macam essay lak..ngee..
ah...belasah la labuuuuu....
sonok sebenarnya jadi student smule ni..
so..pada sape2 yang rase macam nak sambung blaja tu..
better take it as fun..
sebab sangat seronok sebenarnya jadi student ni..
tak caye??
tak caye sudaaaaa...ngeh3...=p 

No comments:

Post a Comment

Powered By Blogger

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...