Friday, August 5, 2011

saya kecewa dengan anda Khairul Fahmi Che Mat

salam readers..

ekceli aku punye blog ni bukan untuk tulis pasal orang laen..
tapi di sebabkan satu isu hangat tentang "Hero Malaysia" ni..
tibe2 rasa macam nak tulis sesuatu..
sane sini orang heboh bercerita tentang KFCM ni..
mula2 aku macam tak caya jugak..
tapi bila da macam2 bukti kua..aku mula curious..
hmm..kenapa pa pa kau berubah kenapa bah??

secara umumnya aku sebelum ni langsung tak kenal sape KFCM..
sejak piala Suzuki lawan indon tu barula aku realized mamat ni..
aku suke tengak corak permainan dia..
cara dia tangkap bola..pergh..! memang terbaek bro..!
tapi bro..............
aku sedihla dengan perangai kau..
kenapa kau kecewakan Elia?
why bro? why?
takkan sebab ko da popular..
kau lupa sape perempuan yang telah banyak jadi tulang belakang
dalam hidup kau?
aku pun takdela tau sangat..
tapi di sebabkan aku selalu bace blog jejariruncing
adela serba sedikit yang aku tengak dari situ..
dari blog dia aje..aku da nampak dia memang sayang giler kat kau..
entahla..aku nak komen lebih2 pun aku bukan kenal kau sangat..
tapi aku kecewa kenapa kau keluarkan kenyataan yang mungkin makan diri kau semula
dalam paper?? 
kalau salah..nape banyak sangat bukti bro?
aku rasa sebagai seorang perempuan Elia patut rasa sedih..
kau tak rasa bersalah ke dengan dia?
atleast kau jumpa dia dan keluarga face to face..
sebab ni da melibatkan maruah keluarga kedua belah pihak..
u should bro...
kemon bro kemon! kata HERO...
takkan jumpe family dia face to face pun kau takut..
ingatla..berani kerana benar..
takut kerana salah..
aku rasa ucapan "maaf" tu boleh sejukkan hati orang yang kau da lukai..
insyaAllah..
aku doakan yang terbaek untuk kau dan juga Elia..
papepun aku still respect career kau bro.!


"MAJULAH SUKAN UNTUK NEGARA!"

peace no war

No comments:

Post a Comment

Powered By Blogger

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...