Monday, August 8, 2011

berbuka bersama B sayang =)

salam readers..

ehem2..kite nak cite ni..*gediks*
wiken baru ni kite pakse bf kite bukak pose dengan kite tau..
heee...kejam tak kite?
aahh..! kite tak kire! kite nak jugak..nak jugak!
ekceli ari jumaat tu kite gaduh dengan bf kite..
kaw2 punye gaduh...
sampai kite mintak clash..
ala....besela kite...
saje nak amek perhatian la tu..hehehe..
meh kite cite..meh..
sabtu tu kite buat2 majuk dengan bf kite..
kite cakap "B, tak payahla susah2 datang..orang buke kat kolej je"
ala..mulut kite je cakap camtu..
padahal...dalam ati..melompat2 tak sabar tau..heee.
tapi dia nak pujuk kite..
dia datang jugak..
kitorang pun g la Jusco Bukit Raja..
decided makan kat Kenny Roggers je..
kite tak setuju ekceli..
sebab mahal..pastu tak sedap pun bagi kite..
tapi da bf kita nak jugak..kite on jela..
kat bawah ni gambar kt KRR
tadaaaaa...!



specially reserved to_______

en.B punye

kite punyeee

air kite yang oren tu..tak sedap! air B yang mango tu..sedap! tak aci!

the muffin- vanilla..sedap!


ahadnye plak..kite decide nak beli kat bazaar je..
kite ngan bf kiter g bazaar kat stadium melawati..
memang meriah dan panas..
padat giler dengan manusia2 yang berebut nak beli makanan..
macam2 kite beli..
ade ayam golek..nasi beriani..karipap giant..
air mangga..murtabak..roti jala..
haa..rabak jugakla poket kite aritu..
hee..takpela..janji bf kite hepi..
semalam kan dia da banje kite..
so ari ahad kite lak la banje dia...
pas beli sume kite ngan bf kite g buke kat dataran masjid shah alam..
mule2 tu cam takde orang je..
lame2 ramai plak yang datang...
syok jugak tau buke kat situ..heeheee...
bf kite bestla..dia bawak kat tempat camtu..
kite sukeeeeee sangat!

muke kite time baru sampai

ape motif? hee..mane gambar bf kite? dia tak suke bergambar..dia pemalu,,



ok bye..!

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...