Saturday, August 20, 2011

sopink raya @ jalan TAR n bukak pose @ midvalley

salam readers.



lagi seminggu je lagi kita nak raya kan? so mesti aku rasa ramai da yang pegi menyopping kat jalan TAR or mane2 jela tempat menyopping kan? kan? kan?
sebenarnya aku pun g jalan TAR tadi dengan bf aku.
terkejut gak aku dia ajak g jalan TAR. tak penah2 di buat nya.
katanye nak cuci mata je. dia tak tau betapa ramai nye manusia kat jalan TAR tu especially lau dekat2 nak raya camni.
cam ulat taik.! hehehe. sori. agak kasar bahasa itu.
memang kitorang sampai2 tadi giler ramai la manusia
yang sedang bernafsu untuk bershopping.
nak2 kat SOGO. tak payah cakap pun korang da tau kan betapa sesak nye kawasan2 yang disebut2 itu.
lau korang bukan yang jenis tak kesah bersesak2 or ade penyakit asma. 
anda di nasihatkan agar tidak pergi ke kawasan2 ini ye.
harap maklum. ngee.
dalam pada tak nak beli pape tu bf aku dapat la baju melayu selai.
aku dapatla selendang dua helai. hehe.

at muaz textile

en. B sedang bz pilih baju

sempat lagi. hehe

us =)


kejap je kitorang kat jalan TAR. bf aku da tak le nak bernafas.
haha. padan muke. nak g sangat kan. lalala.
aku da bese. lagipun pompuan memang sanggup meredah ape saje janji dapat sopink. kikiki.
pas sopink kitorang terus ke mid valley untuk berbuka.
kitorang makan kat Noodle Station.
mule2 ingat nak makan Curry Mee dia yang sedap tu.
tapi tertukar plam lak sebab nak try ramadhan special dia.
ade nasi goreng. ayam 4 ketul. mayonis salad. air cincau. n aiskrim.
harga untuk satu set cuma RM20.90.

soya cincau

mine - fresh prawn

ayam n mayonis salad


en.B punye

aiskrim - pencuci mulut

the bill

doakan kami bahagia ye =)








Arini rasa sonok sangat dapat spend time dengan en.B.
thanks ye B sebab buat orang hepi arini.
luv u miz u.



ok. bye.!

No comments:

Post a Comment

Powered By Blogger

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...