Friday, September 30, 2011

Satey Famili

haa. ni dak pka yang aja aku makan sate kat fudkot meru ni. memang best wok.! siyes tak tipu. harga pun mura. 60 sen sahaja. berbaloi2. besa pun besa beb. tapi kuah dia bese2 je. janji sate dia terbaek. huhu. tadi bf aku bawak g makan kat sini. ekceli da delay bape lame kot hajat nak makan sate kat sini terbantut. alhamdulillah. da tertunai jua hajatku. miahahahaaa.


sedap dow sate nih

25 cucuk sumenye

mr.B yang pelahap

yang paling tak bole blah bila aku tanya mr.B sedap tak sate ni? dia kata besseee je. tapi kemaen dia pelahap punyela banyak. pedooh punye mr.B. da sedap tak nak ngaku. huh.tak nak kalah jugak tu. ele. tengok lidi dia pun bole tau sedap ke tidak. makan sampai licin lak tu. fine.! tak nak ngaku konon.! buweekl.!

dimulakan dengan bismillah. disudahi dengan alhamdulillah. ^_^

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...