Saturday, October 1, 2011

2 helai baju + 1 seluar + 1 belt + secret recipe + wayang = SupEr DupEr HEPI

hahaha. memang tajuk aku panjang tak hengat. takpe la. lagipun mane ade limit pun kan nak tulis panjang manepun. lagi satu sukati aku la nak tulis ape pun. ape korang kesah yedak? harini sumpah aku hepi giler. sebab bf aku menunjukkan efforts dia untuk raikan bufday aku. huhu. jujur memang dia sorang yang sangat tak pandai nak tunjukkan kasih sayang dia kat aku. tapi harini dia da buktikan dia boleh sebenarnya. pagi2 bute lagi dia da mesej aku pagi tadi anta mesej yang dia rase aku tak hepi dengan care dia celebrate bufday aku semalam. hmm. ekceli aku takdela tak hepi. cume aku tak nampak sangat effort dia semalam. haha. amekaw. harini dia tunjuk. tadi dia bawak aku g sunway piramid. first, kitorang g makan kat secret recipe. aku tak nak. tapi dia pakse. dala pakse aku makan kek lak tu. padahal dia tau aku memang tak suke kek. tak pela. aku taknak kecikkan ati dia. so aku pun orderla kek, banana split and dia order ice blended chocolate. pas abes makan kitorang g tengok wayang cite The Smurfs. sumpah tak best pun cite tu. haha. tapi layankan aje. dala tiket TGV mahal giler. memang cekik darah tol TGV ni. da takde pilihan bedal jela. lagipun bukan aku yang bayar pun. hehe.pas tengok wayang sume kitorang pun balik. sebelum balik dia kasi aku adiah tau. dia kasi 2 helai baju (blous+kemeja) , 1 seluar, 1 belt. huhu. banyak betul. terkejut aku tadi.rase nak nanges pun ade. aku ni bukanla materialistik sampai dia kena kasi aku sume tu. hukhuk. memang terharu sangat tadi. dan rase bersalah kat dia. sian dia. macam2 dia da korban untuk aku. hmm.


him with ice blended chocolate

sayang luv B

banana split

yummy.!

sayaaaaang B.!

miahahaha
the cake
he gave me *nak nanges* T_T

thanks sangat2 B sebab buat sume ni semata2 nak buat orang hepi. really appreciate that. you are so sweet sayang. luv u forever and ever. oops. terjiwang lak kat sini. theehee. ^_^  muuuuuahhhh.!

No comments:

Post a Comment

Powered By Blogger

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...