Thursday, September 29, 2011

29 September 2011


hari ni bufday saya.
ape perasaan saya?
mestila hepi. terkejut. teruja.
huhu.

semalam 28 September 2011,
saya ade jamuan raya dengan classmates and lecturers.
alang2. dorang suh saya potong kek sebab harini bufday saya.
perasaan? siyes rase nak nanges.!
tibe2 je kan.
thanks u ols.!
lebiu..lebiu.. muah!

malam 28 September 2011 tu.
nani, nik ngan eja ajak kua makan kat D'One Steak kat Seksyen 7.
tak sangka lak dorang nak banje saya.
katanye untuk celebrate bufday.
perasaan saya?
sumpah teruja.! pun rase nak nanges.
thanks korang. sayang korang.!

hari ni 29 September 2011,
tengah saya dok sorang2 dalam bilik.
tibe2 ade orang ketuk pintu bilik.
bila saya bukak.
"hepi bufday.!!"
OMG. dak pka datang bawak kek.!
perasaan saya?
totally speechless.
tibe2 debar je jantung ni.
dia bawak saya g dinner.
then saya teman dia maen futsal kat klang.
thanks darl. u r awesome.!


mane mr.B saya?
hehe. dia da cakap nak ajak kua esok.
tak tau la jadi ke tak kan.
doa2la jadi.
walaupun lambat sehari.
hopefully. sumtin yang hepi akan jadi.
tapi saya taknak berharap sangat.
sebab takut kecewa nanti.
papepun. hari ni saya sangat hepi.!

thanks pada sume yang wish and celebrate bufday saya.
luv u ols.! muah.muah.muah.!! ^_^



2 comments:

Powered By Blogger

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...