Friday, September 30, 2011

D'One Steak Seksyen 7, Shah Alam

salam readers.

28 September 2011 hari tu kan. nani, eja and nik banje aku makan kat D'One Steak kat Seksyen 7. ala kenkonon nak celebrate bufday aku tu. huhu. best2. dapat makan free je. ngeh2. kitorang g berempat je. sebab kitorang satu geng. lagipun aku sebenarnya tak tau pun yang dorang nak banje aku. huhu. ni la namenye rezeki di hari lahir. miahaha. poyo btul ayat aku. kehkeh. tu la 1st time kitoran masuk kedai tu sebab ade dak kelas yang suggest makan kat situ murah and best. so, ni la serba sedikit gambar kitorang malam tu.

sblm kejadian

bilik makcik nani

nik with eja

suasana kedai

model kedai. kehkeh

semangat Malaysia

mushroom soup

watermelon juice + durian belanda jus (recommended) + carrot susu

oh. ini bufday girl. hee



chicken chop

mixed steak

chicken gordon blue

ice cream

wah..kenyang2.

kami ^_^

thanks kawan2. lebiu. muah2.! ^_^

No comments:

Post a Comment

Powered By Blogger

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...