Saturday, September 10, 2011

G-Hut Bistro, Seksyen 7, Shah Alam

salam readers.


petang tadi aku and boipren aku g makan kat G-Hut Bistro kat seksyen 7. ala. kedai dia belakang Giant je.
betul2 kat corner. dulu memang langsung tak prasan kot kedai ni. aritu je time nak bukak pose dengan nani terjumpe kedai ni. makan dia ok. sedap bagi aku. so, aku suggest la kat bf aku makan kat situ je. hihi.


logo kedai

promotion

sirap kaler ijau

set tango - RM 18

ade live band kadang2

deko

aku pakse bf aku amek gambar

ngan budak senget terlepas tnjung rambutan.  ^_^







kepada sape2 yang dok shah alam tu aku suggest kan korang datang kedai ni.
best wok.! harga pun standard.
moh. moh.!
ni tokey. aku da promote kedai ni. takde komisyen ke?
hukhuk.

ok bye.!

No comments:

Post a Comment

Powered By Blogger

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...