Monday, November 26, 2012

SOAL KAWEN : Part 3 - HIV test & Talasemia (teaser)

salam readers.

hai korang. aku baru balik dari klinik tadi. buat test hiv n talasemia. sakit tahhuu..saya tak suke jarum. tapi dulu saya tak macam ni. emm..pelik plak. tadi waktu nak g drive kete pun dupdapdupdap jantung ni. pegi2 je tak sampai sejam da setel. ahh..mudah rupenye. sakit sikit je. 

nak dijadikan cite punyela aku takut nak kena cucuk, sampai termimpi2 malam tadi buat hiv test.haha. lawak giler. bangun pagi dengan rase kecewanye sebab ini hanya mimpi. realitinya masih belum buat. hukhuk. 

aku da agak. mesti kejap aku kejap saya la aku tulis ni. miahaha. besela..orang tengah blur bru pas kena cucuk. taip punye taip..eh, da nak dekat kul 2 la..alamak. aku kena bersiap balik ni nak jumpe doc jap lg. darah aku ade prob..prob ape??

jeng..jeng..jeng..















to be continued..



okbye!

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...