Sunday, November 18, 2012

2 months 3 weeks

salam readers

ok. skang aku nak cakap memang aku tengah gelabah ayam skang ni.
sebab pe??? sebabnye tinggal 2 minggu lebih je lagi sebelum wedding aku.
wah. teruja tapi takut mak noks..! opss.! over la ko baya..

ntahla mungkin ni la perasaan sume B2B kot. aku tak tau nape lately aku asyik nanges je.
ari2 ade je bende tak kena. adoila. tension dowww..
camni rupenye rase nak kawen. arghhhh..
makin banyak bende da prepare makin banyak plak lagi rasa yang tak cukup. grrrr

dalam kepale otak ni macam2 plan ade. pk nak beli cincin en.tunang, doorgift, barang hantaran lagi. adoila..adoila..sume ni perlukan duet..duet u know? duet..# pitam#
bestnyela lau duet leh turun dari langit je kan??
ikutkan ati aku nak akad nikah je. pastu kasi orang datang makan bihun goreng letak telor dadar. senang. hehe

tapi tahukah kamu, bila nak kawen ni kemahuan mak kita melebihi kemampuan kita??
ahh..aku tengah merasainye la skang. mak aku nak macam2 tapi dia tak tau ke yang anak dia ni tak mampu hokey..saya ulang..TAK MAMPU..hukhuk..

siyesly, aku tension tahhhuu..tapi nak buat camne..da mak kita kan. kenala jaga ati dia.
tapi aku cakap terus terang.."mak, kangah tak mampu nak buat macam mak nak tu, kalau mak nak, mak sapotla..."
# eh sukati aku je kan suh mak aku sapot??

da nak buat camne kan?? terpakse..
# ampun mak..ya ampun..


nota kaki : jumaat lepas da order kek untuk hantaran, majlis potong kek and..and..and..kek untuk doorgift..order ngan kawan mak je..senang..yeay!

No comments:

Post a Comment

Powered By Blogger

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...