Thursday, November 29, 2012

Perasaan membuak-buak

salam readers.

haish..sejak nak jadi pengantin ni..macam2 bende aku rase nak buat seniri je. aritu aku da buat bunga kertas untuk hantaran. skang ni aku tengah membuak-buak nak buat veil seniri. setelah digoogle n search padahal senang je buat veil ni. aku tak paham betul kenapa orang leh jual veil beratus2 hengget. oleh kerana aku skang ni jadi sorang yang sangat2 kedekut. so aku decide nak buat seniri je veil. eheh. barang2 tak cukup lagi. nanti da cukup aku hapdate oke! korang tunggu ye..psst..lau aku tak hapdate2 tu paham2 seniri la ae..
# hot2 chicken shit..ahaks!!

nota kaki: ee..tak sabarnye nak tengok hasil kerja seniri.

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...