Wednesday, October 12, 2011

saya bukan penggemar tutti fruitti

salam readers.

hai2 sume. lame aku tidak mengapdate blog. so, arini tibe2 ade mood lak nak update walaupun badan tengah panas. *demam. sob.sob =(*. takpela. aku redha. nak buat camne kan. da Allah nak turunkan penyakit pada aku. kenala pasrah. orang cakap lau sakit ni leh hapuskan dosa2 kecik kita. ade hikmahnya jugak aku demam. nasib baek esok last kelas minggu ni. lau tak tak pasal2 aku kena skip kelas. ok, meh aku cite terus tujuan sebenar aku tulis blog arini. aku cume nak cakap kat korang2 sume yang aku tidak suke tutti fruitti. nape? entahla. bukan selera tekak aku. dari aku makan mende alah ni better aku minum cool blog yang sangat2 sedap. huhu.tadi 1st time la aku mencube makan tutti frutti tu. ya Allah, sumpah tak sesedap yang aku sangkakan. ku sangka panas hingga ke petang, akhirnya aku kena demam. haih.! ape punye peribahasa aku tibai 2? ah. lantak ler. cekgu BM aku tak kesah punye. kan2 cekgu Rosli? hee. mule2 memang teruja giler aku nak makan tutti frutti ni. tapi bila da rase. makaih. bukan taste aku la. bf aku pun setuju dengan aku. tak la sedap mane mende alah ni. aku tengok kemaen lagi orang laen2 dok war2 kan kesedapan beliau. huh.! seb baek aku tak amek banyak tadi. sebelum tu kitorang makan kat secret recipe. kekonon nak rase kelazatan chicken cordon bleu. ni nik yang suggest. katanye sedap. so, aku tryla. nasib baek memang sedap. tapi takdela sampai aku buat thumbs up kat abang kedai secret recipe tu kan. huhu.


oke.mmg sy xpndai hias

tapi sy xkesah pn.

pakse mr.B amek gmbr

buah ati sy ^_^

decoration

kami dan persona

chicken cordon bleu

ntahla ape namenye ni

air ni xle lawan jus kt DC. huh


pasni saya taknak da makan tutti frutti.. lau orang banje saya belasah jela. hee. takkan nak tolak rezeki kan. ^_^

p/s: da 2 minggu tak dating dgn mr.B. hukhuk

No comments:

Post a Comment

Powered By Blogger

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...