Sunday, October 2, 2011

sedih :'(

sedih.
dia berubah.
dia da tak macam yang aku kenal dulu.
dia kasar.
tak selembut mula2 aku kenal dulu.
dulu yang tak pernah tinggikan suara dengan aku.
dulu yang sabar melayan kerenah aku.

sedih.
ini bukan pertama kali dia begitu.
aku salah hanya kerna mahukan perhatian.
perhatian dari seorang lelaki
bergelar kekasih.

sedih.
mungkin aku silap.
silap menilai sikap sebenar.
dia bukan seperti yang ku duga.
dia kasar.
dan aku tak suka.
lelaki seperti itu melayan wanita.
yang lembut hatinya seperti aku.

sedih.
aku serah semuanya pada Takdir.
lebih baik aku berdiam diri.
aku kecewa.
terluka.
dengan kata2nya.

-nota hati elby-


mata saya bengkak sbb byk nges :(




No comments:

Post a Comment

Powered By Blogger

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...