Monday, June 27, 2011

oh lelaki part..emm..tak ingat la..

Salam readers..

Aku rasa macam nak citer pasal perangai lelaki je kali ni..
Hmm…semalam…cam bese la..aku gaduh lagi dengan en.sayang…
Huhu..entahla..kadang2aku rasa da macam hobi aku lak gaduh2 ni…hikhik..


Aku selalu fikir..asal lelaki selalu ignore je ape gf dia cakap ae?
Ke bf aku je macam ni..
Oke..aku kasi contoh..
Aku punyela pot pet pot pet kat dia cakap aku
tak suke dia macam ni..macam tu..
Last2 dia bleh cakap..”sayang..dala 2..jom tido..”
Omaigod…omaigod…aku tengah cakap dengan dinding ke ape?
Makaih..mane tak naek darah mak nyah?
Geram betul aku..
Pastu bangun pagi esok dia bleh buat selamber macam takde ape yang berlaku semalam..
Haish..lelaki..lelaki…asal la korang ni susah sangat nak paham perempuan?


Lagi satu…
Aku btul2 tak paham dengan lelaki yang suke control gf dia..
Sayang, jangan buat itu..jangan buat ini…
Tapituptup..diaseniri yang buat..
Cakap tak serupe bikin betul la..
Aku memang pantang der dengan orang camni..
Tak kisahla dia laki or perempuan..
Yang penting dia cakap belit2…
Dia cakap camni..pastu dia buat camtu..
Hah..ni salah satu contoh perangai bf aku yang memang aku langsung tak paham..
Adoyaiiiii…

Kadang2 aku buat kesimpulan seniri je..
Laki ni memang malas nak amek tau perasaan gf dorang agaknye..
Jenis abaikan jela..alah..bende remeh je tu…ye dak?
Wahwah…mane boleh der…perempuan ni jiwa lembut oke..
Sensitif…

Korang penah dengar tak?
Lelaki hanya akan bersungguh waktu mula2 nak dapatkan perempuan idaman dorang je..
Then…bila da dapat…lantak awak la…….
Tapi perempuan ni laen der..
Kitorang memang mula2 nampak macam jual mahal dengan korang..
Tapi lame2 kitorang akan sayang korang..korang…sangat tau..

Oh lelaki..mengertila…
Kami ni bukan tak cuba untuk paham korang..
Tapi kenapa korang ni selalu je ignore ape yang kami nak?
Da cakap terus terang pun korang still buat dek je…
Aaargh….kami bengang…*padahal aku yang bengan*



p/s: sebenarnya saje buat entry ni nak suh en.sayang bace..hikhik..en.sayang...sila baca..!

No comments:

Post a Comment

Powered By Blogger

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...