Monday, June 6, 2011

eh, kenape kengkorang ni comel2 sgt haa?

Its all about cats….a.k.a kucing…meow2..
Hukhuk…pesli..i nk cite pasal


NYET
Beliau ni kucing peberet I tau..dia sme mcm i..ade taik lalat kt pipi..ngehee..mmg btul2 kucing I la ni..trademark same dow…hukhuk..i lupe bl dia lahir..yg pasti dia sgt comel…prangai dia pn ala2 I jgk..comel2 giteww..hoho..xdela..dia mmg comel sbb dia kucing..bkn ular…eeyuw..i geli dgn menatang ular 2.yukss..! *kejam*
Nyet nk manje sgt..tp nakal nk mampos..lau org baring smbil tgk tv dia pn nyebokla jgk nk baring atas dada kita…baek punye landing oke..besela…name pn jantan kan? Xgitu?? Hukhuk..yg sedihnye skang nyet da xde…mak kate dia da kne buang dgn jiran ktrg…jahat btul jiran ak 2…kejam..


JENDOI
Haa..pelikkan name dia..hikhik..abah yg letak..abah pgil cmtu sbb dahi dia luas a.k.a jendol..ngehee…sian dia..tp xpe…dia suke je nme cmtu..lau dia xsuke pn dia xle nk mara ktrg..sbb dia ckp bahase kucing..mmg sah2la ktrg xphm kan…ngee..jendoi ni nakai lg pada nyet…nk tau sbb pe? Sbb dia suke kejar kaki si dak Qistina..bl dak 2 jalan je dia kuis..asal dak 2 jln je dia kuis kaki dak kecik 2…smpai nanges bdk 2 d btnye…hukhuk…ade skali 2 qis tgh mkn dia pegi gigit nye kaki qis…bertuah punye kucing…mgkin dia nk ajak bekawan kot…mklumla..dia pling mude kt umah 2…mcm2…huhu


SI KOCIK
Huhu..dgr nme dia pn rse nk guleng2 gelak..ni pn abah yg letak nme..kire mcm abah ni JPN punye stafla…tkg dftr nme kucing kt umah ak…hukhuk..dlu si kocik ni mmg kecik giler..nmpk tulang je mcm…er..er..mcm ak…hukhuk..si kocik ni dlu tkut dgn org..skng nix de..muke xmalu adela..dlu kemaen lari bl nmpk org xknal…tp skng..hah..kemaen landing baek punye dlm umah..eko dia kontot je..sng nk pancut..kehkeh…


NGET
Nme dia seakan2 nyet sbb ade iras2 nyet sket nget ni…huhu…sme nakal mcm si jendoi jgk..yela..da nme pn pkcik ngn anak sedare kan…xgitew? Dia ni ade sifat keibuan wlupun sbnrnye dia ni jantan…sbbnye…nk tau? Nk tau x? sbb dlu time jendoi kecik2…diala yg susukan si jendoi tu..baekkan dia? 2 pn sbbnye mak si jendoi 2 lari ikut jantan laen..huhu…kejam btul kamini (nama mak nget)…jgn tnye nape name ibu dia keling…ahaha…ni sume keje bapak ak…beliau yg letak name2 kucing ak sume..teteee..

KALABUL MALAMI a.k.a KELABU
Yg nip n keje bpk ak..dia yg ltk nme 2…kelabu ni kejap je dok umah ak…sbb dia nip n kucing org yg dtg buat muke kesian nk mtk makanan kt umah ak 2..so xbyk sgt cite psl kelabu ni…dlu pn dia mmg tkut dgn org..lame2 ok je..da manje2..lebih2 lg pd kucing punye tuan umah…eh..tuan umah punye kucing…hikhik..



ANONYMOUS
Sbb ape ak isi nme cmtu? Yela..sbb ak pn jmpe kucing ni time ak blk keje…nk tau jmpe ktne? Dlm lif oke? Kucing zaman skng mmg hebat..pndai naek lif dow…klaka tul la..mcm2 pe’el kucing2 ni..nasib baek comel..dua2 ekor kucing nip n ak yg ajak dorg blk umah sewa ak sbb kesian dok ngeow2..mtk mkn…2 yg bwk blk 2..seb baek dak umah ak pn jenis suke kucing gak..dua2 ni pndai buat muke kesian dow..bt muke sedih je bl dpn ktrg..xpela..ak pn jenis yg suke kucing kot..leh lah ak layankan aje dorg2 ni..eceh2..baekla kenkonon…

Ak naturally dilahirkan mmg suke kat kucing…lgpun mmg sume family ak suke sgt kt menatang nih..sbb dorg sgt comel..kdg2 sgt understanding tau..time kita sedih dorg nil eh bt kta gelak tau…sbb telatah dorg yg comel2 tu..lau la aka de byk duet..mmg ak nk bkk satu nursery utk bela kucing2 yg terbiar kt luar sne 2…sian nye…kt dorg…di sepak..di terajang oleh manusia2 yg kejam xde ati perut langsung..*sobsob* T_T

p/s: even kucing2 ak xdela secomel kucing2 parsi org laen...ak ttp syg dorg sgt..

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...