Wednesday, December 14, 2011

Sentappp!! :(

tadi dia datang
sebab saya ngadu masalah laptop
tapi saya langsung tak mintakuntuk dia datang
dia yang "offer" nak datang
pastu kan......................







dia betulkan laptop
then dia cakap "buat penat je datang jauh2"

dan dia terus blah macam tu je
sentapnye hati saya time tu
saya tengok dia jalan terus
langsung tak toleh sikit pun kat saya








saya terus nanges
orang yang lalu lalang sume tengok
malu sangat saya rase :(




masa saya pandang dia pergi
airmata ni laju je kuar
tapi.........................................
sikit pun dia tak toleh belakang


egonye dia
ape salah saya??
kalau saya tau camne nak baiki
saya tak mintak tolong dia
saya taula saya ni bodoh
bende kecik macam tu pun tak le setelkan sendiri



eee...bodohnye saya!
nyesal dulu tak amek IT
lau tak takdela dia pandang rendah kat saya



pas dia pergi
saya duduk kat kusi tu sorang2
dengan harapan dia akan patah balik dan pujuk saya
tapi.................................................... :(






setengah jam saya tunggu
dia tak muncul2 jugak
saya pun balik




dalam perjalanan balik
saya berenti duduk kat kerusi bulat
dan saya nanges lagi
puas saya fikir
ape salah saya diperlakukan camtu?





skang...
saya sangat sedih :'(
sampai hati dia buat saya camtu





saya nekad
saya tak kan susahkan dia lagi
saya nak berdikari
macam dulu
walaupun saya takde sape2
saya boleh survive sendiri
buat ape saya nak takut
Allah kan sentiasa ade untuk kita???



thank u Allah untuk pengalaman ini :)



nota hati elby : kolej mawar : 9.26 p.m

No comments:

Post a Comment

Powered By Blogger

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...