Saturday, December 17, 2011

jumaat - Midvalley + sogo + jln TAR, sabtu- wedding ain & rauf

salam readers.


yeah.! dua ari yang sangat penat. mane taknye. seharian bejalan. eh salah. da dua ari jadinye duaharian la..haha. jumaat, aku ngan nani (ex-classmate) aku g berjimba2. orang laen dok sebok ber "kolokium"..aku ngan nani dok buat kolokium senirik. haha. bagus sangatla wa cakapluuuuu..!


first, kitorang g mid dulu. g nonton filem "songlap". huh. takdela "songlap" sangat filem ni. bese2 je bagi aku. aku kasi 3/5 bintang je. jalan cite da oke, cume kena banyak tambah scene2 kelaka la baru syok. yela, kan shaheizy sam belakon tuuu..hehe. lagi satu cite ni tergantung la plak. hmm. nyampah tul tengok cite tergantung camnih. haish.

orait2. stop cite "Songlap". pas abes movie, kitorang pun g la menjimba2kan diri dalam midvalley tu. skali nampak ade deko2 hari natal kt lobi. so..ape lagi???


snap gambar jap..



tapi saya memang comel oke ;p

yee..saya memang bajet comel..so??




esoknye (sabtu) aku g kenduri my ex-classmate time kat dungun dulu. sape lagi lau bukan ain n rauf. jauh tuuuu.. sampai ke jerantut kitorang g semata2 nak g wedding mereka. sonok bangat. sebab ape? sebabnye aku dapat jumpe sume my ex-housmate time kat melaka dulu. ade reha, yuyun, mai n lyin. woohoo..best wok.! cam reunion lak ai semalam. masing2 bawak pasangan. termasukla aku. hikhik. *blushing* ;p


tadaaa..kwn2 nila my "buah hati"



haha. semalam aku da introduce my mr.B kat sume my ex-housemate taman cempaka. hihu. sume tanye "bila u nak kawen?". huhu. aku sengeh je cam kerang busuk sebab aku takde jawapan untuk solan itu. miahaha. nak jadi cekgu takle buat camtu tau lau anak  murid tanye. haa..ni lect aku yang cakap. cekgu kena lebih bijak dari anak murid oke. huhu. pas lepak dalam 2-3 jam kat umah ain, kitorang pun gerak ke lurah bilut? haa? buat ape?


lau nak tau..bak 100.!! ehee. ala, mr.B nak melawat bakal bapak n mak mertua la tuuuu..hikhik. takdela. kitorang nak g bedal durian, rambutan dan manggis di umah aku. woohoo..! heaven2. beb kot dapat makan buah2an tempatan. free lagi..eheh. pas melantak, kitorang pun gerak ke KL. sampai shah alam dalam kul 9 camtu.

sekian.

No comments:

Post a Comment

Powered By Blogger

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...