Friday, January 11, 2013

Soal Kawen Part?? | Goodies bag

salam.
hai B2B kat luar sane..cmne preparation? aku alhamdulillah..makin banyak yang setel. hal dokumen sume da setel. tinggal nak amek gambar pasport je lagi. perlu diingatkan k. pengantin lelaki perlu sediakan gambar pasport bersongkok..huhu.

okla.skng ni aku nak cite pasal goodies bag.besela kan, sume orang nak persediaan kawen dorang perfect tul tak? macam aku. tapi besenye pompuan je yang pk cmni. kaum laki sempoi je. janji ade..huhu..

oleh kerana aku sangat mementingkan penjimatan dan kecantikan. jadi aku telah buat seniri je goodies bag. tapi paper bag aku beli la. aku beli dengan harga 30sen/pcs kat nilai. and ofcozla kaler pink u ols..ahaha..# tetibe rase macam obses pink  lak skang ni..hewhew..

k la..meh aku nak cite. macam yang aku cite sebelum ni. tag kawen aku, aku buat seniri and print kat umah je. pastu aku just beli doily paper kat kedai kek. dalam sepeket leh dapat 100++ dengan harga RM3.

tag yang telah di print

after siap gunting

after tampal atas doily paper

and..hasilnyaaa..

sangat menjimatkan oke.!

selamat mencuba!

No comments:

Post a Comment

Powered By Blogger

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...