Wednesday, November 9, 2011

miss u......B



"we may be far away..but our friendship remains true..i just wanted to say...I MISS YOU!!"

hmm. korang nak tau tak?disebabkan saya post ayat kat atas tu dalam status FB saya, encik B da fikir bukan2. dia tanya saya. sape yang sayang rindu tu? ish. kesitu lak difikirkan dia. actually memangla saya tengah rindukan kawan lama saya, tapi tak sangka plak dia sampai terfikir2 pada sape saya tuju ayat tu. hmm. kelakar plak rasa. kadang2 rasa senang jugak dalam ati ni bila tau dia risau. atleast saya tau dia benar2 sayangkan saya. saya bahagia. cuma kadang2 tu saya takut. takut encik B selalu fikir bukan2 lak kang susah. huhu. encik B saya nampak je dia camtu. rupenya stalker setia saya tau. hahaha. B..B..kelakar la B ni. semalam dia suh saya cite sape orang yang saya rindu tu. saya cite jela. da dia nak tau sangat. cume saya tau, lepas saya citer 2 dia agak kecewa sebab saya merindukan orang laen jugak selaen dia. lau pompuan takpela..ni laki kan. manela tak risau encik B saya tu kan. hehe. cakap pasal encik B, makin ramai lak dak skool saya yang da tau hubungan kami. hmm. tak suke sebenarnya. tapi nak buat camne kan. mulut tempayan boleh la kita tutup kan. lau mulut manusia ni memang tak la yedak? huhu. papepun saya belum ready lagi nak declare pada orang laen yang kami kapel. biarla masa yang tentukan segala2nya. saya taknak pisang berbuah dua kali. cinta bagai nak rak last2 habuk pun takde buat ape kan? kan? huhu. k la korang sume. bye.! ngantuk. tdo dulu.

assalamualaikum. selamat malam.

No comments:

Post a Comment

Powered By Blogger

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...