Monday, November 14, 2011

Kenape nak rahsia??

1st gmbr bersama ^_^ @putrajaya

ramai kawan2 yang bertanya kenape ko sorok sangat hubungan ko baya? kasitau jela kat sume orang. ape masalahnye??

haa..meh sini aku cakap kenape.



sebenarnya aku bukan suke2 nak sorok hubungan kami. aku cume nak jaga hati beberapa pihak. sape? haha. biarla rahsia. ekceli bf aku nak sangat kitorang kasitau sume orang yang kitorang kapel. cume aku yang taknak. aku belum ready la. aku rase tak perlu kot nak kecoh2 lau takat kapel je. laenla kawen tu kan. haa. barula syok nak kecoh2. yedak? haha. entahla. kadang2 aku kesian jugak kat bf aku. tapi nak buat camne kan. dia pun redha je dengan kehendak aku. malasla weh nak kecoh2. nanti becinta bagai nak rak. last2 takde ape susah jugak kan? nanti lagi payah nak jawab solan "weh, asal korang clash?". so, aku putuskan untuk sorok je dulu hubungan kami. tapi alhamdulillah. parents kami dua2 da kenal. so, takdela rase bersalah sangat kan setakat sorok dari kawan2?. hehe. tapi sampai bila kan aku nak sorok rahsia ni? haaa. biala Tuhan je yang tentukan. lagipun skang ni pun da ramai kot yang tau. lantakla. aku malas nak amek tau camne dorang tau. maybe sebab ade yang stalk blog aku ni kot. hehehe. yang bace tu janganla terasa lak ye. teruskan membaca. hehe.kadang2 rasa da macam artis lak bila tau ade orang stalk kita ni. heheheheeee. papepun, aku doakan yang terbaek untuk kami. doakan kami jugak ye stalker2 sekalian ;p


bye stalker.!!

No comments:

Post a Comment

Powered By Blogger

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...