Saturday, March 5, 2011

mak, plz don't ask me dat Q again..hukhuk


sabtu, 5 mac 2011 dlm kul 7.15 ptg.....perbualan ak n mak..



MAK : kngah, awk bl nk kawen?
AKU: alahai...lmbt lgla mak...
MAK: awak jgn smpai umor mak 60 thun ye..mak xnk..jgn smpai umur awk 27thun ye..
AKU: ntahla mak..."dia" ckp lmbt lg...dia pun tgh kmpul duet mak..
MAK : org2 kg ni sume da tnye anak mak bl lg..
AKU : (sengih2 cm kerang busuk)
MAK: nt awk ckp kt "dia" ckp mak lau lmbt sgt nk pinangkan org laen je..
AKU: hukhuk..mak jgn..."dia" da suh kngah tgu dia...ngee
MAK: abah awk 2 nmpk je mcm xamek tau...dia 2 pun xsbr nk tgk ank dia kawen 2..umah kita ni da lme xde bt kenduri...
AKU: (huhuhu...) ** tepuk dahi seniri..! aiyak..


oh tdk..! mak sy da mule tnye solan itu lg...oh mak...tlg la..jgn tnye lg...kngah xtau bl lg mse 2 akn tibe...lau ade jodoh nt adela 2...lau da smpai seru...cpt or lambt...kngah ttp akn kawen jgk...uhuhu...
ssh btul bl umo da nk msuk 25 tahun ni...da jd mcm tradisi lak...umur 25 je kne kawen...adeh..! ** tepuk dahi 58 kali...dush.! dush!

No comments:

Post a Comment

Powered By Blogger

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...