Monday, March 26, 2012

DIY hantaran

salam..hai readers.


arini saya just nak share cara nak buat hantaran sendiri.
kos untuk 1 bekas around RM25 je.
jom tengok. simple and just nice.



iron tray RM 13.52 / pcs

rose bush RM5.50

renda kedut RM3.90

paper string RM9.90

decoration rose RM0.40 each

inilah hasilnya

untuk cover..letakkan ketas sampah di dalamnye spt ini



senang je kan? just gamkan renda2 keliling bekas ni. then letak bunga kt tepi macam dalam gambar. jangan lupa gamkan sekali bunga supaya lebih kemas. bunga2 kecil tadi just gamkan pada bucu2 setiap bekas atau tray. selamat mencuba!


thats all. okbye!

sume barang ni boleh dapat kat Nilai 3.

Acong..rest in peace..



nama : Acong
jantina: jantan
mati pada : 22 Mac 2012
akibat: kekejangan badan

semoga acong tenang di sana.. T_T

Saturday, March 24, 2012

I'm getting engaged!



tup tap tup tap..finally..hope everything's gonna be fine..

First time jumpe Datin Norjuma



she is so so so so so beautiful n awesome! sporting abes!i like!!


tempat: intec uitm seksyen 17
event : Seminar perkembangan ekonomi dan perniagaan di Malaysia
tarikh: 24 Mac 2012
organizer: DPLI Group C

another RM50 voucher buku



p/s: tempat - kedai buku MRKB Seksyen 19
Tarikh - 24 mac 2012
Remark - buku teks perdagangan tingkatan 4 & 5, education studies Pedagody and
puncher

thanks B sbb teman syg td. lebiu.

Sunday, February 5, 2012

Baucer Buku 1 Malaysia

nila rhopenye baucer buku 1M tu..RM200

salam.
hai readers.
arini aku nak cite pasal baucer buku 1 malaysia.
haa..lau korang student mesti korang pun tau ape kegunaan baucer ni kan?
alhamdulillah. disebabkan skang aku masih bergelar student, so aku pun dapatla baucer ni.
hehe. best woo..leh beli macam2. lagi best woo oo oo..aku leh beli novel..ngeh2 ;p
thanks to gomen sebab kasi kemanfaatan ini.
aku bukan taknak beli buku akademik. masalahnya sume buku sem ni aku da beli.
so, aku gune la untuk beli stationary ngan ABM untuk kegunaan mengajar nanti.
insyaAllah...

kena beratur panjang kot nak bayar..sume pakai baucer..huhu

tengok.!

inila hasilnya..total baru RM150. lg RM50? ntahla nak beli ape..

and becoz of the amount, ak dpt member card dr popular bookstores.hehe

thank u Allah untuk nikmat ini. ^_^
kepada encik B thanks teman sayang. lebiu...jangan lupe baca Quran yang sayang kasi tu ae..huhu


nota: menyopingkan diri di popular bookstore sunway pyramid.

Friday, February 3, 2012

...

Ya Allah.


aku semakin lemah.
lemah menghadapi dugaan Mu.
andai saja ini takdir ku.
Kau tabahkanla hati ku.

andai dia bukan jodohku
Kau jauhkan dia dari hatiku
hapuskanla segala kenangan itu
agar aku bisa pulih semula

nota hati Elby
Powered By Blogger

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...